Google Ads www
W programie Google AdWords można szybko i łatwo tworzyć oraz wyświetlać reklamy swojej firmy. Mogą być one wyświetlane zarówno w Google, jak i w naszej sieci reklamowej, a budżet nie ma znaczenia – płacisz tylko za kliknięcia reklam.
Reklamy AdWords są wyświetlane wraz z wynikami wyszukiwania, gdy ktoś wyszukuje w Google według Twoich słów kluczowych. Reklamy są wyświetlane jak linkami sponsorowane w bocznej kolumnie na stronie wyszukiwania, ponadto mogą też być wyświetlane nad bezpłatnymi wynikami wyszukiwania. W ten sposób reklamy docierają do odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą. Możesz także wyświetlać reklamy w witrynach sieci reklamowej w stale powiększającej się Sieci Google. Możesz precyzyjnie wybrać miejsca docelowe w Sieci reklamowej, w których ma być pokazywana reklama, lub użyć funkcji kierowania kontekstowego w celu dopasowania słów kluczowych do treści.
Jesteśmy firmą kładącą nacisk na długoterminową współpracę. Dla nas nie liczy się ilość sprzedanych usług, a zadowolenie klienta z dobrze wykonanej reklamy oraz chęci dalszej współpracy. Dla nas każdy jest specjalistą w swojej branży, każdy produkt jest inny. Dlatego też, aby powierzone nam zadanie było wykonane efektywnie, nie działamy schematami, nie korzystamy z szablonów. Każdy z naszych klientów może być pewien, że nasza usługa jest przygotowana specjalnie dla niego.
Cennik Google Ads dla stron www
Opis ( ceny są cenami Netto ) | Pakiet Start | Pakiet Medium | Pakiet Max |
Opłata miesięczna obsługa agencyjna kampanii reklamowych Facebook i Instagram |
600 zł | 800 zł | 1100 zł |
Jednorazowa, opłata początkowa - 1x miesięczny abonament opłta wynikająca ze zwiększonego nakłądu pracy na poaczątku kampanii. Ustalenie działań marketingowych, przygotowanie treści i grafik reklamowych, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta, propozycja targetowiania; |
600 zł Jenorazowo |
800 zł Jednorazowo |
1100 zł Jednorazowo |
Sugerowany budżet reklamowy- Kwota ta jest kwota sugerowana możemy zaczac od 500 zł dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
1100 zł | 3000 zł | 5000 zł |
Liczba kampanii reklamowych spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz slajdów, relacje. |
1 kampania po 1 reklamie na 20 słów kluczowych | 2 kampanie po 2 reklamy każda na 20 słów kluczowych | 4 kampanie po 2 reklamy, każda na 20 słów kluczowych |
Przygotowanie strategii i projektu kampanii na bazie analizy rynku oraz konrkurencji, wybranie najlepszego targetowania |
Tak | Tak | Tak |
Stały monitoring efektów kampanii oraz regularna optymalizacja | 4 godziny 2 razy w miesiącu | 6 godzin 2 razy w miesiacu | 9 godzin 2razy w miesiącu |
Remarketing wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę czy klikneły w reklamę. |
Nie | Tak | Tak |
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
Tak | Tak | Tak |
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Tak | Tak | Tak |