Bazy mailingowe / B2B

Świeża, na bieżąco aktualizowana baza mailingowa.

Ponad 700.000 adresów mailowych firm, ponad 1.400.000 wszystkich rekordów z informacjami o firmach.

Baza zgłoszona do GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych) pod numerem ref: 31320313

Oferta baz danych

Oferta Baz Danych

  Proponujemy Państwu trzy dogodne formy skorzystania z naszych baz.

  1. Jednorazowa wysyłka mailingu reklamowego – jednorazowa wysyłka do wskazanej bazy, podstawowy raport po 7 dniach od wysyłki.
  2. Remarketing - Ponowienie wysyłki podstawowej, ale jedynie do odbiorców zainteresowanych ofertą - czyli tylko do tych, którzy wykonali jakaś akcje w mailingu podstawowym (kliknęli kreacją bądź otworzyli maila)
  3. Jednorazowa wysyłka mailingu reklamowego z opcją zwrotnej informacji – jednorazowa wysyłka do wskazanej bazy, szczegółowy raport po 7 dniach od wysyłki, w raporcie zwrotnym wysyłamy dane rekordów, które wykonały akcję – czyli np. otworzyły email, kliknęły w reklamy, bądź wykonały inne wskazane przez klienta działania. Baza zwrotna staję się własnością klienta. Tego typu informację zwrotną można z powodzeniem stosować aby np. skontaktować się z zainteresowanymi potencjalnymi klientami, bądź powtórzyć wysyłkę mailingu z bardziej precyzyjną ofertą. Po więcej informacji na temat remarketingu zapraszamy na nasz blog.
  4. Zakup bazy na własność – Nie jesteśmy chętni do sprzedaży dużych ilości rekordów mailowych. Naszą flagową usługą jest wysyłka mailingów. Sprzedając bazy tracimy kontrolę nad tym jak ta baza jest wykorzystywana - w jaki sposób, jak często i jakich celach.
    Dbając o jakość naszych mailingów postanowiliśmy nie sprzedawać baz mailingowych.

Poprzez szczegółową selekcję dokonywaną dla każdego klienta przy każdej z kampanii trafiamy tylko do najbardziej zainteresowanych. Jest to jednocześnie gwarancja, że adresaci naszej bazy nie są zasypywani zbędnymi wiadomościami. Świadczą o tym znikome liczby mówiące o ilości wypisanych subskrybentów, po każdej z kampanii. Dla Naszych klientów wysłaliśmy już kilkadziesiąt milionów maili, korzystając z doświadczenia, tysięcy kampanii, statystyk czy wiedzy, pomożemy Ci wykonać odpowiednią reklamę i dobrać odbiorców. Mailing reklamowy jest naszą specjalnością.

Główne zasady, jakie pomagają przy zoptymalizowaniu kampanii to pomysł i doświadczenie.

Trafiaj do potencjalnych klientów z chirurgiczną precyzją. Dzięki ponad 20 rodzajom targetowania mailingów jesteś w stanie dotrzeć do wybranej informacji szybko i efektywnie Najlepszym wyznacznikiem efektywności naszych kampanii są liczby, gdyż pracując ze specjalistami z dziedziny marketingu osiągamy najlepsze wyniki.

Średnie wyniki kampanii:

  • Dostarczone e-maile 98,75 %
  • Otwartych e-maili 12,26 %
  • E-mail z przejściem do strony www 3,36 %

Chcesz zrobić wysyłkę mailingową do swoich klientów, bądź do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszego konfiguratora, bądź skonsultuj się z nami, jeśli potrzebujesz bardziej sprecyzowanego targetu. Wybierzemy dla Ciebie odpowiednią grupę, pomożemy wykonać odpowiednią kreację i wyślemy sprecyzowany mailing. Korzystając z programu freshmail.pl zrobimy to za Ciebie szybko i skutecznie, a także przygotujemy szczegółowy raport.  

Do pobrania pełna lista branż w pliku Excel:

Lista pól dodatkowych

Lista pól dodatkowych do adresu email

    Tworzymy bazy danych na zamówienie dla Naszych klientów. Dajemy wam produkt szyty na miarę. Dzięki zróżnicowanym parametrom naszej bazy dostajesz dokładnie to czego potrzebujesz. Baza podzielona jest na 1300 szczegółowych branż. Dodatkowo możemy ja targetować innymi kategoriami:

Nazwa PKD
Województwo Nip
Powiat Regon
Gmina Exporter
Miejscowość Importer
Kod pocztowy Centrale
Dzielnica Samochody osobowe
Ulica Samochody dostawcze
Branża Właściciel/prezes
Email Typ
WWW Numer kierunkowy
Rodzaj działalności Telefon
Obroty GPS - współrzędna_x
Zatrudnienie GPS - współrzędna_y
Os kontaktowe Stacjonarny
Rok założenia Gsm
Forma własności Fax
Forma prawna

Do pobrania pełna lista branż w pliku Excel:

Jak zaplanować dobry mailing

Jak zaplanować dobry mailing?

    E-mail marketing pozwala na skuteczne i szybkie dotarcie do określonej grupy. Jako jedna z nielicznych form reklamy, mailing zapewnia nam możliwość dotarcia do dużej ilości klientów, w bardzo krótkim czasie. Dodatkową przewaga jest policzalność efektów. Dzięki zintegrowanym narzędziom dostaniesz raport – kto, kiedy, ile razy, odwiedzał Twoją witrynę www. Przygotowany raport w połączeniu z baza, możesz otrzymać pełny katalog firm, które są zainteresowane twoja usługa lub produktem. Informacje na temat wykonanego zlecania dostępne są po około tygodniu od startu kampanii. Naszym zdaniem do stworzenia dobrego mailingu potrzebne są trzy rzeczy:

  • 1. Odpowiednio targetowana baza
  • 2. Dobra, przemyślana kreacja mailingowa
  • 3. Chwytliwy temat

Targetowanie bazy – to pierwszy krok do pomysłu mailingu, trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, kto jest moim potencjalnym klientem. Nie jest to wcale takie oczywiste, jakby mogło się wydawać. Potencjalnego klienta najlepiej (najwygodniej/najszybciej) wybierać po branży oraz zasięgu geograficznego (województwo, miasto, powiat, kod pocztowy itd.) na to pytanie zwykle najtrafniej odpowiada sam kupujący bazę, mimo wszystko jesteśmy do dyspozycji.

Kreacja mailingowa – Kreacja powinna być szybka tzn. z małą zawartością treści, stosująca raczej kulturę obrazkową. Pamiętajmy, że każdy z nas, tak jak i potencjalny klient podejmuje decyzję w kilka sekund – czy chce przejść dalej, czy też zamyka okno i zapomina o reklamie. Dobrze sprawdzają się jasne tła z kontrastowym maksymalnie 3 wyrazowym tekstem - tak, aby po spojrzeniu na nią przez 2 sekundy było wiadomo, co nadawca ma do zaoferowania.

Chwytliwy temat – Często niedoceniana część kampanii mailingowej, a to zwykle najważniejsza jej część. To właśnie temat decyduje, czy potencjalny klient klika w reklamę czy też nie, temat powinien być krótki, ale treściwy, dobrze sprawdzają się tzw. Pola specjalne – czyli importowanie np. imienia i nazwiska właściciela adresu email, nazwy firmy, czy też samego emaila, np.:

  • Witaj xyz@xyz.pl . Oferta specjalnie dla Ciebie…
  • Oferta dla firmy ABC.
  • Wiadomość do Stefan Kądziął…

Pola specjalne generują się przy wysyłce mailingu dla każdego z adresatów indywidualnie.

Aspekty prawne

Aspekty Prawne

  Posiadamy tylko i wyłącznie bazy danych firm, nie osób prywatnych.

Ustawa o ochronie danych osobowych

Zgodnie z pismem od GIODO (Główny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych), ustawa o ochronie danych osobowych nie ma zastosowania do bazy danych firm. Najważniejsze zapisy z ustawy: Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz.883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu tych danych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane z zbiorach. Zgodnie z art. 6 przez dane osobowe rozumie się każdą informację dotycząca osoby fizycznej pozwalającą na określenie jej tożsamości. Wynika z tego, że w/w ustawa dotyczy tylko danych o osobach fizycznych, nie chroni natomiast informacji dotyczących przedsiębiorców.

Art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 23 grudnia 1998 r. o działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 88, poz. 41 z późn. zm.) podaje, że przedsiębiorca może być osoba fizyczna, osoba prawna a także jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej. W nazwie przedsiębiorstwa mogą występować dane dotyczące osoby prowadzącej działalność gospodarcza, nie ma to jednak znaczenia z punktu widzenia obowiązywania ustawy o ochronie danych osobowych, która nie odnosi się do tego rodzaju podmiotów. Podjęcie działalności gospodarczej przez osoby fizyczne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej wymaga zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Ewidencja ta zgonie z art. 16 ust. 2 ustawy o działalności gospodarczej jest jawna, co służy ułatwieniom obrotu gospodarczego i zapewnieniu jego bezpieczeństwa. W stosunku do osób prawnych, ustawa o ochronie danych osobowych w ogóle nie ma zastosowania.

Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji, zapraszamy do zapoznania się z ustawą o ochronie danych osobowych: Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) Inne ważne informacje są dostępne na stronie: http://www.giodo.gov.pl

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną

Przy wysyłce możemy zamieścić jedynie ofertę informacyjną z wykluczeniem dokładnych cen i promocji produktu. W celu uniknięcia sytuacji, w której e-mailing jest traktowany jako „spam”, niezbędne jest właściwe dobranie grupy docelowej – takiej, która będzie potencjalnie zainteresowana ofertą konkretnej firmy. Najważniejsze postanowienia ustawy:

  1. Wymóg zgody usługobiorcy Jeżeli ustawa wymaga uzyskania zgody usługobiorcy, to zgoda ta:
    1. nie może być domniemana lub dorozumiana z oświadczenia woli o innej treści,
    2. może być odwołana w każdym czasie.
  2. Informacja handlowa Informacja handlowa jest wyraźnie wyodrębniana i oznaczana w sposób niebudzący wątpliwości, że jest to informacja handlowa.
  3. Zawartość informacji handlowej Informacja handlowa zawiera:
    1. Oznaczenie podmiotu, na którego zlecenie jest ona rozpowszechniana, oraz jego adresy elektroniczne,
    2. Wyraźny opis form działalności promocyjnej, w szczególności obniżek cen, nieodpłatnych świadczeń pieniężnych lub rzeczowych i innych korzyści związanych z promowanym towarem, usługą lub wizerunkiem, a także jednoznaczne określenie warunków niezbędnych do skorzystania z tych korzyści, o ile są one składnikiem oferty,
    3. Wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na określenie zakresu odpowiedzialności stron, w szczególności ostrzeżenia i zastrzeżenia.
  4. Niezamówione informacje handlowe:
    1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.
    2. Informację handlową uważa się za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny.

Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych znajdą Państwo w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną: Ustawa z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002 Nr 144, poz. 1204) z.U.2002 Nr 144, poz. 1204).

Gwarancja

Gwarancja

  Znamy jakość naszych baz i wiemy, że spełnią one wymagania każdego klienta. Z tego też względu udzielamy gwarancji na zgodność rekordów ze specyfikacją. Z racji specyfiku produktu, czyli gotowego pliku elektronicznego z rekordami bazy danych, reklamacji podlegają pojedyncze rekordy. Klient zgłasza nam ilość rekordów niezgodnych jego zdaniem ze specyfikacją, a my po uwzględnieniu reklamacji oddajemy kwotę proporcjonalną do ilości rekordów.

Cena

Cena

Koszt bazy (rekordu) jest uzależniony od kilku czynników. Najważniejszym z nich jest ilość zakupionych rekordów. Przy liczbie ponad 10.000 rekordów ceny ustalamy indywidualnie z klientem. Na koszt rekordu składa się też proces filtracji tego rekordu, czyli krótko mówiąc targetowanie. Im więcej kryteriów doboru bazy, tym wyższa cena jednostkowa rekordu. Dlatego też warto zapoznać się wcześniej z listą branż firm, które znajdują się w bazie, im lepiej dobiorą państwo branże, tym lepszy efekt wysyłki mailingowej.

Aby wycenić mailing zapraszamy do skorzystania z naszego konfiguratora

Do pobrania pełna lista branż w pliku Excel:

Minimalna wartość zamówienia wynosi 750 PLN netto. Płatnośc może zostać rozdzielona na dwie transze: połowa z góry, połowa po wykonaniu mailingu.

InterClick

Odkrywców 23/1

53-212 Wrocław

Tel: 660 888 495

e-mail: biuro@interclick.pl

Poniedziałek - Piątek 8:30 - 16:30

captcha
Przeładuj